Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Μια άλλη ματιά!!!


Φαντάζομαι πως στους περισσότερους είναι γνωστή η ιστορία με τον ελέφαντα...
Εάν βάλεις τρεις ανθρώπους που δεν έχουν ξαναδεί στη ζωή τους έναν ελέφαντα, να περιγράψουν έναν ελέφαντα, και τους δείξεις το ζωντανό από τρεις διαφορετικές οπτικές γωνίες, θα πάρεις τρεις τελείως διαφορετικές απαντήσεις...
Άλλο θα σου απαντήσει αυτός που θα δει την προβοσκίδα, άλλο αυτός που θα δει την πατούσα του, κι άλλο αυτός που θα δει την ουρά του...
Και φυσικά κανείς από όλους αυτούς δεν θα γνωρίζει την πραγματική όψη του ελέφαντα...

Όσο πιο πολύ αποστασιοποιείσαι από τα πράγματα, όσο πιο πολύ προσπαθείς να έχεις μια σφαιρική άποψη, τόσο πιο πολλά πράγματα, μπορείς να κάνεις...
Σήμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, αισθάνομαι σαν κάποιος αργά αλλά σταθερά να τραβάει μια κουρτίνα μπροστά από τα μάτια μου...
Αρχίζω να γυρίζω τις κόρες των ματιών μου και προς άλλες κατευθύνσεις...
κι αρχίζω να βλέπω (επιτέλους!!!) πως οι άλλοι δεν έχουν βαλθεί να με κουράσουν ή να με εξοντώσουν...
Αρχίζω να αντιλαμβάνομαι τα λάθη μου... αρχίζω να δέχομαι τις αδυναμίες μου (πως εγώ είμαι υπεύθυνη γι'αυτές κι όχι οι άλλοι)... αρχίζω να ανακαλύπτω ξανά τη δύναμη της αγάπης... αρχίζω ξανά να αγαπώ...
Σ'ευχαριστώ Θε μου!!!

Υ.Γ. “Πρωταπριλιά” σήμερα!!! Όχι το παραπάνω ποστ δεν είναι ψέμα!!!
Να έχετε έναν υπέροχο Απρίλη!!!

4 σχόλια:

  1. Σοφάκι μου πραγματικά χαίρομαι για σένα!!!
    Καλό μήνα καλή μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα Σοφια μου!
    καλο μηνα να εχεις!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα καλά θα πάνε γλυκούλι Σοφάκι! Μη μασάς λέμε! Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πιο όμορφο ποστ Σοφία μου!
    Αληθινά σε χάρηκα!
    Καλή συνέχεια μέσα από τη ψυχή μου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή