Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Καλό μήνα ζουζούνια!!!


Εξαφανίστηκα για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν είναι ανάγκη να τους αναλύσω τώρα...

Και μάλλον θα συνεχίσω να είμαι εξαφανισμένη σχεδόν όλο το καλοκαίρι...



Προσπαθώ ωστόσο να βρω τις άκρες μου, τη φυσιολογική ζωή μου... Λίγο η βοήθεια του Θεού, λίγο η ομοιοπαθητική, λίγο η προσωπική προσπάθεια... κάτι γίνεται... σαφώς είμαι καλύτερα πριν από κάποιους μήνες... Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο μέχρι και τεράστια βόλτα στη θάλασσα έκανα και την ευχαριστήθηκα κιόλας...

Όμως... πάντα αυτό το όμως με κυνηγά... κι είναι αυτό τελικά που δεν με αφήνει να ηρεμήσω... εκεί που λέω “εντάξει, αρχίζω λίγο να πατάω ξανά στα πόδια μου, να έρχομαι στα ίσια μου...” πάλι χιλιάδες γεγονότα για να με αποσυντονίσουν... ή μήπως τα βλέπω εγώ έτσι;;;

Μέσα σε μια βδομάδα – δέκα μέρες, η γαστρεντερίδα του γιου, οι εξετάσεις της μάνας (ευτυχώς όλα καλά), η αρρώστια της θείας, η παρωτίτιδα του συζύγου, το ατύχημα του αδελφού (ευτυχώς που είναι μόνο το αυτοκίνητο), το ξαφνικό και άδικο δικαστήριο (ποιος έχασε το δίκιο του για να το βρω εγώ με το Δημόσιο... γι'αυτό το θέμα κάποια στιγμή πρέπει να κάνω ξεχωριστή ανάρτηση)...

Μετά αναρωτιέμαι γιατί έχω πισογύρισμα... γιατί επανήλθε το σφίξιμο στο στήθος, στο στομάχι κι ο φόβος...

Αυτό είναι που με εκνευρίζει... γιατί συνήθως αυτό το ΄γαμημένο' συμβαίνει... μόλις πάω να ισορροπήσω, μαζεμένα γεγονότα, όλα εκτός ελέγχου, με συνθλίβουν...

Τώρα πρέπει να πάω και σ'ένα επαγγελματικό ραντεβού μέσα στη ζέστη που δεν το θέλω καθόλου... για να δούμε... θα τη βγάλω πάλι καθαρή;;;

Καλό μήνα ρε ζουζούνια!!! και βλέπουμε πότε θα τα ξαναπούμε...

7 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Σοφάκι μου :))))
    Κοίτα για να καταφέρεις να ισορροπήσεις...όσο πιο πολλά άσχημα πράγματα σου συμβαίνουν, τόσα αντίστοιχα καλά πράγματα πρέπει να κάνεις για τον εαυτό σου....μην το αφήσεις να σε πάρει από κάτω....!
    Για όλα υπάρχει λύση...κάνε λιγάκι υπομονή και έχει ο Θεός (κι εμείς σαν παιδιά Του)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σοφία μου καλημέρα ευχομαι αυτός ο μήνας να παει καλύτερα
    να ηρεμήσεις και να τα πουμε μη χάνεσαι και μην αφήνεις τίποτα να σε ρίχνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο μηνα Σοφακι μου..
    Ποσο σε νιωθω.. Αυτες οι μερες ειναι το ιδιο βασανιστικες και για μενα.
    Για καποιο λογο παλι επιασα την κατηφορα και παλευω να με σωσω.
    Ελπιζω να τα καταφερω αλλιως δεν με βλεπω καλα.
    Πιστη και θεληση,. Η λυση μας.
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα, χαλαρά πάνω απ΄ όλα και χωρίς καμιά προσπάθεια...
    ΑΦιλάκιααααααααααααααααα! ζουζουνιστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκό μου Σοφάκι πόσο σε καταλαβαίνω, κάποια παρόμοια κατάσταση περνάω κι εγώ! Υπομονή και αντοχή καλή μου, δυστυχώς πολλά τα ζόρια γύρω γύρω!Να έχεις ένα ήρεμο Σαββατοκύριακο! Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή