Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Πετάω!!!!?????

Ετοιμάζομαι να πετάξω… κυριολεκτικά και μεταφορικά… μετά από τέσσερα βασανιστικά χρόνια, επιχειρώ τούτο το άλμα… βέβαια έχουν προηγηθεί πολλές μικρές νίκες… κι ένα μικρό πέταγμα την προηγούμενη άνοιξη… ήρθε η ώρα να δοκιμάσω και τούτο το crash test... ήρθε η ώρα να διεκδικήσω κι ένα ακόμη κομμάτι του χαμένου αλλοτινού μου εαυτού… του ταξιδιού στο εξωτερικό… τότε που αλώνιζα τας Ευρώπας… και μετά που το μόνο που αλώνιζα ήταν τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού μου…
Η αλήθεια είναι πως υπάρχει και ένταση κι ένας φόβος κι ένα κάτι για το πώς θα πάει όλο αυτό το εγχείρημα… είναι ένα πολύ μεγάλο τεστ για μένα… ή θα με στείλει μπροστά ή θα με γυρίσει πίσω… Όμως θα το τολμήσω… γιατί το Σοφάκι θέλει να γίνει Σοφία… θέλει όχι μόνο να περπατάει διστακτικά στα πόδια του αλλά και να πετάει… κυριολεκτικά και μεταφορικά…
Δεν θα λείψω για πολύ… Την Δευτέρα θα είμαι πίσω… με χαρούμενα νέα ελπίζω…

Τα λέμε!!!

4 σχόλια:

  1. Αχ σε ζηλεύω....τρελαίνομαι για ταξίδια, πόσο μάλλον όταν το μεταφορικό μέσο είναι αεροπλάνο!!!! Να περάσεις όμορφα :)))))
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να περασεις τελεια Σοφια μου!
    περιμενω νεα σου!
    μπραβο που τολμας!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι! Θα πας και θα είναι ωραία και μετά μπορεί να πάρω κι εγώ κουράγιο και να βγω πιο πέρα από τα όρια του Άργους! Μπράβο Σοφία Σοφάκι! Μεγάλο ταξιδιάρικο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή