Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Επιδρομή στην ελληνική επαρχία...


Σήμερα θα εκδράμω στην ελληνική επαρχία... Έχω μια διάλεξη... κι όπως ήδη ξέρετε, με αυτά έχω ένα κατιτίς... όλο λέω θα τα σταματήσω... κι όλο λέω ναι... Δεν μπήκα για να γκρινιάξω... κατά βάθος, τα θέλω και τα παθαίνω... αλλιώς θα έλεγα όχι και θα τελείωνε η υπόθεσις...
Επειδή όμως πρώτα βγαίνει η ψυχή του ανθρώπου και μετά το χούι, ήρθα να σας πω ένα γρήγορο "αχ βαχ, πως θα τα καταφέρω..." και να φύγω μετά... να ετοιμάσω το βαλιτσάκι μου, να χτενίσω το μαλλάκι μου (που παρεπιπτόντως η ρίζα έχει φτάσει στη μέση) και μετά τσουπ στο αυτοκινητάκι και βουρ! για τα ελληνικά βουνά...
Όσον αφορά για τα αγχωτικά, είναι εδώ (ενωμένα δυνατά πάντα!!!), αλλά εμείς είπαμε πως δεν μασάμε πια... Ρουφάμε τη ζωή μέχρι το μεδούλι!!! Γιατί επαναλαμβάνω, η ζωή είναι εκεί έξω κι όχι στους τοίχους ενός σπιτιού!!!
Τα φιλιά μου και την αγκαλιά μου!!!
Υ.Γ. Δεν μπορείτε να πείτε;;; Λίγη γκρίνια σήμερα... ΠΟΛΛΑ ΜΑΤΣΑ ΜΟΥΤΣΑ!!!

6 σχόλια:

  1. Εμένα πάλι όταν βρίσκομαι στην επαρχία, μου ανοίγει η όρεξη, έβαλες κι εσύ στην φωτογραφία αρνάκια και ήδη άρχισε να γουργουρίζει το στομάχι!!
    Καλά να περάσεις, καλή επιστροφή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν η διάλεξη είναι στο Άργος ή στο Ναύπλιο, στείλε μου μέιλ να ετοιμάσω καφέ και γλυκό του κουταλιού κυδώνι, να έλθεις να σε τρατάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περάσεις υπέροχα... χαλαρά και με βαθιές ανάσες οξυγόνου!
    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι σίγουρη ότι θα τα κατάφερες θαυμάσια!
    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή