Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Ο αγαπημένος μου Lautrec!!!



150 χρόνια από τη γέννηση του Toulouse Lautrec σήμερα, του αγαπημένου μου ζωγράφου που δίχως φυσικά να το ξέρει, με έκανε να λατρέψω τούτη την τέχνη…
Όχι πως ζωγραφίζω βέβαια εγώ… που το χέρι μου ούτε μια ίσια γραμμή δεν είναι ικανό να τραβήξει… όμως λατρεύω να βλέπω πίνακες χρωματιστούς και να ταξιδεύω μέσα τους…
Λατρεύω τον Lautrec για τα έντονα χρώματά του, για τις σίγουρες γραμμές του, για τη θεματολογία του… όλη η ζωή των παρισινών καμπαρέ σ’έναν καμβά… γυναίκες… όμορφες και άσχημες… χυμώδεις και οστέινες… νέες και γριές… γυναίκες που ζουν από και για τον έρωτα… παραδομένες στα πάθη και στις αδυναμίες τους…
Τον λατρεύω τούτο τον μικρόσωμο ζωγράφο, που έζησε τη σύντομη αλλά τόσο γεμάτη ζωή του στα στενά της Μονμάρτης, στους βελούδινους καναπέδες των καμπαρέ, αγκαλιασμένος από τα στήθη των γυναικών ελευθέρων ηθών, πνιγμένος στο αλκοόλ…
Λατρεύω τούτο τον ζωγράφο που έχασε τη ζωή του από μια αρρώστια συνώνυμη της έκλυτης ζωής του και του ελεύθερου έρωτα που τόσο αγάπησε… τη σύφιλη…
Λατρεύω τούτο τον ζωγράφο που παρά την αριστοκρατική του ζωή και την αναπηρία του, τόλμησε και έζησε τη ζωή που αυτός επέλεξε…
Respect!!!

3 σχόλια:

  1. υπέροχος πραγματικά.... καλημέρα και καλή εβδομ΄δα εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όντως υπέροχος.. θυμάμαι ήμουν στο δημοτικό όταν έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο που μιλούσε για τη ζωή και το έργο του. μου έκανε εντύπωση το χρώμα που χρησιμοποιούσε.. αποφάσισα εκείνη τη στιγμή πως μου αρέσει..

    ακόμα και σήμερα.. ισχυεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα Σοφάκι μου....χαίρομαι που σ'ακούω τόσο ενθουσιασμένη!
    Ελπίζω να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή